Ons gastenboek...

Genoten van uw verblijf bij Maison Una? Of kunnen we nog zaken verbeteren? Geef zeker een seintje in ons gastenboek!

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden met een * zijn verplicht.
Wij behouden het recht om inzendingen al dan niet te publiceren.
7 berichten.
Patricia en Yvan schreef op april 22, 2025 om 4:32 pm
Prachtig paasweekend gehad met onze kinderen en kleinkinderen in maison una. Een mooi, modern en praktisch huis waar alles aanwezig was om te genieten. Iedereen was tevreden, voor herhaling vatbaar.
Eddy en Ria schreef op februari 24, 2025 om 2:29 pm
Zonet terug van een familieweekend in Durbuy. We logeerden in dit prachtige, ruime huis. Zeer smaakvol,comfortabel en luxueus ingericht. Bovendien kraaknet onderhouden. Prachtige, rustgevende ligging en mooi uitzicht. Een overvloed aan servies, kwaliteitsvolle bedden, mooi en net beddengoed, gezellig terras en mooie tuin ... teveel om op te noemen. In werkelijkheid nog mooier dan op de foto's Ontdek het zelf ... een aanrader van formaat !!
Elisabeth schreef op april 17, 2024 om 7:22 pm
Wij brachten het paasweekend door in deze mooie vakantiewoning die heel praktisch is ingericht. Het smaakvolle interieur straalt rust uit en alles is aanwezig om ten volle van het verblijf te genieten. Het is er dan ook zalig 'thuiskomen' na een stevige wandeling. Wij zijn fan ! Ons volgend weekendje is reeds geboekt .....
Geert en Nicole schreef op april 10, 2024 om 6:32 pm
Genoten van ons verblijf in de stijlvolle, luxueuze en met smaak ingerichte vakantiewoning. Ideale ligging met tal van mogelijkheden voor allerlei activiteiten in de nabije omgeving. TOPPER !!!!
Laurence schreef op maart 22, 2024 om 8:49 pm
Schitterend verblijf in dit splinternieuw vakantiehuis gehad. Zeer ruim en uiterst smaakvol ingericht en alle voorzieningen aanwezig voor een deugddoende vakantie voor zowel vrienden als families. Een mooi buitenterras dat uitnodigt voor zowel warme als koudere avonden. Wij zijn fan.. een echte aanrader!
Veronique schreef op maart 18, 2024 om 5:09 pm
Wat hebben we genoten van ons verblijf! Een prachtig, luxueus ingericht en zo smaakvol ingerichte woning met heel veel licht en een prachtig zicht! Tot in de puntjes af. Een extra troef is het overdekt terras, zodat je ook bij koud weer heerlijk buiten kan vertoeven. Zalig rustig gelegen. Prachtige wandelingen gedaan in de buurt. En ook Durbuy is amper een uur stappen. Een echte aanrader!!!!
Gunther schreef op januari 3, 2024 om 2:29 pm
Fantastisch verblijf gehad in de maison una!! Schitterend huis waar echt alles aanwezig is! Prima uitvalbasis om te gaan wandelen, fietsen en vlakbij Durbuy. Een aanrader!